ارزانترین قیمت هر میل کراتین مو برزیلی

 

خب سوال اول اینست که مواد کراتینه برزیلی چند میل است در واقع در بسته بندی چند میل میباشد پاسخ این سوال بسیارآسان است مقدار حجم مواد کراتینه برزیلی وحتی تمام مواد کراتینه 500میل یا نهایت 1000میل میباشد.ارزانترین قیمت هر میل کراتین مو برزیلی  چقدر است؟

ارزانترین قیمت هر میل کراتین موبرزیلی

هر مو چه چند میل مواد کراتینه احتیاج دارد؟

خب سوال بسیار جالبی که عزیزان از ما میپرسند مقدار میل استفاده شده برای مو است به ویژه موی خانم هاکه البته پاسخ دقیق این سوال بستگی به حجم مو و تراکم مو دارد.بسیار از موی سر خانم ها بسیارحجیم است به اصطلاح پر میباشد خود این مسله باعث میشود مواد کراتینه بیشتر استفاده شودو این امر بسیار طبیعی است.

دومین عامل مقدار بلندی مو خانم ها و یا حتی آقایان است که هر چه بلند تر باشد قطعا مقدار استفاده از مواد کراتینه بسیار بیشتر است.

سومین عامل مجعد یا صاف بودن مو است که باعث میشود میزان مواد کراتینه استفاده برای مو متفاوت باشد.

کراتین موبرزیلی

معمولا برای موهای کوتاه 120تا 180 میل مواد کراتینه برزیلی استفاده میشود که این مقدار بستگی به غلطت مواد هم دارد.

 

ارزانترین قیمت هر میل کراتین موبرزیلی بستگی به مارک  دارد که معمولا در بازار مواد کراتینه ایران بین 650 هزار تومان تا 850 هزار تومان میباشد که هر میل از آن بین 1000 تا 1200 فروخته میشودالبته لازم به ذکر است  خرید به صورت میلی باید به اندازه موهای مشتری باشد.

 

مقدار استفاده مواد کراتینه مو چقدر است؟

اندازه مصرف مواد کراتین مو برای هر مشتری متفاوت است زیرا هر مو مقدارمشخصی نمیتوان برایش تعیین کرد ولی به صورت معمول و استنادارد بین 80تا 150 میل برای مو مشتری زنان استفاده میشود که این مقدار تقریبی است.

بهترین پیشنهاد برای احیای مو زبر بر اثر دکلر کردن استفاده از مواد کراتینه عالی است که ایجاد حساسیت نکند هرچند مواد کراتین ارزان دربازار موجود است ولی نمیشود به کیفیت این نوع مواد کراتینه اعتماد کرد در برخی موارد خارش سر و سوزش در سر بوجود میاید و یا ماندگاری مواد کراتینه به اندازه کافی نیست.

مقدار استفاده مواد کراتینه مو چقدر است؟

مقداری ماندگاری مواد کراتین چند وقت است؟

بسیاری از مشترین این پرسش را دارند مقدار دوام و ماندگاری مواد کراتینه مو بر سر چقدر است که پاسخ بسیار واضح است.بستگی به رشد موهای فرد متفاوت است یعنی اگر رشد سریع باشد باید ریشه ها هم بعد از مدتی کراتین کرد.

ماندگاری مواد کراتینه مو

منبع:https://www.amazon.in/

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما