آموزش گام به گام کراتینه مو آسیب دیده

آموزش گام به گام کراتینه مو آسیب دیده می تواند کمک بسیاری به شما کند. امروزه به دلیل اینکه بسیاری از خانم ها دائما از رنگ مو با برند و کیفیت های مختلفی استفاده می کنند، موی آن ها دچار آسیب می شود و اغلب ریزش مو پیدا می کنند.

از این رو با مشکلات پیش آمده بسیاری از افراد به دنبال راه حلی برای درمان ریزش مو و ترمیم موی آسیب دیده خود می باشند. کراتیه کردن مو یکی از مناسب ترین راه های تقویت موی آسیب دیده محسوب می شود. 

آموزش گام به گام کراتینه مو آسیب دیده

درمان ریزش مو با کراتین تقویتی

درمان ریزش مو با کراتین تقویتی همانطور که در بالا نیز اشاره شد درمان ریزش مو با کراتین تقویتی انجام می گیرد. کراتیه از مواد اولیه تقویت کننده ای ایجاد شده است که برای تقویت و ترمیم انواع مو های آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد. میزان مواد کراتینه با توجه به نوع مو و جنس و حجم آن متفاوت می باشد. در واقع می توان گفت کراتین پروتئینی است که نقش بسیار مهمی در تقویت مو و درخشندگی آن ایجاد می کند. این محصول بعنوان یک ماده مغذی و مورد نیاز برای مو بشمار می رود.

به هنگام کراتینه کردن مو باید به این نکته توجه کنید که برند با کیفیت و معتبری از این محصول را انتخاب کنید چرا که در تقویت بیشتر مو شما نقش موثری دارد. با کراتینه کردن مو می توانید مدت طولانی موهای خود را تقویت کرده و از زیرش آن جلوگیری کنید. آموزش کراتینه مو می تواند در تقویت مو به شما کمک بسیاری کند. در ادامه به آموزش کراتینه شلاقی مو می پردازیم.

آموزش گام به گام کراتینه شلاقی مو

آموزش گام به گام کراتینه شلاقی مو آموزش گام به گام کراتینه شلاقی مو می تواند در استفاده از این محصول به شما کمک بسیاری کند. در ادامه به مراحل کراتینه کردن مو توجه کنید: 

  • پس از خرید برند برتری از کراتینه مو سعی کنید موی خود را چندین بار پشت سر هم بشوید. انتخاب شامپو برای شستشوی مو همچنین می تواند موثر باشد. بهتر است قبل از کراتینه کردن مو خود را با شامپو بچه بشویید. 
  • پس از شستشو کامل مو، آن را با سشوار خشک کرده و به 8 قسمت تقسیم کنید. 
  • محلول کراتینه را به همراه یک فرچه مو در فاصله یک و نیم سانتی از ریشه موهای خود بزنید. بهتر است این محلول تا 30 دقیقه برای موهایی با جنس معمولی بماند. 
  • پس از این مدت موهای خود را بشوید و با سشوار به صورت کامل خشک کنید و بعد از آن با اتو مو، مو های خود را اتو کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما