مراقبت از مو با استفاده از کراتینه به شیوه های طبیعی

مراقبت از مو با استفاده از کراتینه به شیوه های طبیعی نه تنها در صاف و درخشان کردن موها نقش بسزایی دارد سبب احیاو بازسازی موهای آسیب دیده می گردد.

مراقبت از مو با استفاده از کراتینه به شیوه های طبیعی

مراقبت از مو به شیوه های طبیعی با استفاده از کراتینه

مراقبت از مو به شیوه های طبیعی با استفاده از کراتینههمانطور که مستحضرید کراتین یکی از پروتئین های طبیعی بدن می باشد که به دلایلی ممکن است تولید آن کم شده و یا متوقف شود.

مراقبت از موها و کراتینه کردن آن به روش استفاده از مواد طبیعی نظیر تخم مرغ، عسل، روغن هایی نظیر زیتون و نارگیل نه تنها در حفظ ظاهر زیبای موها، بلکه در سلامتی آنها نقش بسزایی دارد. 

شستشوی مو بعد از کراتینه، برای موهای مختلف متفاوت است به طورکلی کراتینه کردن مو ۲ الی ۳ ساعت زمان می برد و بعد از این زمان شسته شده و سشوار می کشند یا اینکه توصیه می شود تا نهایتا ۷۲ ساعت از شستشوی مو خودداری شود.

خرید و فروش کراتینه در کشور

خرید و فروش کراتینه در کشوربا توجه به خاصیت ها و کاربردهای فراوان کراتینه، خرید و فروش این محصول در حال حاضر رونق خوبی به خود گرفته است.

خرید و فروش این محصول در کشور ما در بستر فروشگاه های اینترنتی و حضوری انجام می شود.

پیشنهاد می شود هنگام خرید، روش صحیح کراتینه مو را نیز از فروشنده بپرسید و یک شامپوی کراتینه مناسب هم تهیه بفرمایید.

قیمت شامپو کراتینه، زیاد نیست و می توانید خیلی راحت آن را داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه نمایید.

مهمترین ترین سوالی که در اینجا می توان مطرح نمود این است که آیا رنگ مو بعد از کراتینه اشکال ندارد؟

باید خدمتتان عرض شود که اگر قصد رنگ کردن بعد از کراتین را دارید بهتر است ۵ الی ۶ روز بعد آن اقدام نمایید ولی اگر قصد رنگ به همراه دکلره را دارید قبل از کراتینه موهای خود را دکلره کنید زیرا دکلره سبب آسیب به کراتینه می شود.

تولید کراتینه مو در اندازه های مختلف

تولید کراتینه مو در اندازه های مختلفتولید کراتینه مو در اندازه ها و بسته بندی های مختلف انجام می شود، این امر کاملا طبیعی است، زیرا حجم موهای هر فرد با فرد دیگر متفاوت می باشد و با توجه به حجم و مقدار مو باید کراتینه تهیه نمود.

از طریق مراکز پخش همچنین باید استعلام قیمت کراتین احیا کننده مو را دریافت نمود.

برای خرید این محصول در وهله اول با یک آرایشگر متخصص مشورت کنید تا بدانید که چه مقدار کراتینه باید خریداری فرمایید.

لیست شرکت های پخش کننده کراتینه مو در کشور

لیست شرکت های پخش کننده کراتینه مو در کشوربا چند جست و جو در اینترنت قطعا می توانید لیستی از شرکت های پخش کننده کراتینه مو در کشور را مشاهده فرمایید و سپس رزومه هر یک از ایشان را به دقت مطالعه فرمایید.

هر شرکتی که کارنامه درخشان تری داشت، می تواند گزینه مناسبی برای شما در خرید باشد.

این شرکت ها می کوشند تا با به کارگیری افراد متخصص و تکنولوژی روز دنیا، بهترین و با کیفیت ترین کراتینه های مو را روانه بازار نمایند تا رضایت عمومی حاصل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما