نمایندگی کراتین کادیوو

یکی از مسلیه مهم و در واقع مشکل عزیزان  دسترسی وخرید از نمایندگی کراتین کادیوو است البته به دلیل وفور مواد کراتینه مو مشابه و به نام به اسم این مارک این دغدغه کاملا به جا است.با ما همراه باشید با معرفی نمایندگی کراتین کادیوو اصل در بازار ایران.

 

خرید ازنمایندگی کراتین کادیوو درایران

در بازار مواد کراتینه برزیلی حتما نام کراتین کادیوو را شنیده اید و حال سوال اینجاست علت محبوبیت و معروفیت این مارک برزیلی چیست و از کجا میتوان اصل این مواد کراتینه مو را تهیه کرد.

تمام مارکهای مواد کراتینه کادیوو چه اصلی و چه طرح آن به اصلاح تقلبی آن دارای بطری 1000میل قهوه ایی است که از روی رنگ تیره و مواد کراتینه موجود که غلیظ است میتوان اصل را از تقلبی تشخیص داد.

کادیوو

قیمت  کراتین کادیوو اصل چقدر است؟

تمام عزیزان که به صورت تخصصی مواد کراتینه دنبال میکنند و این حرفه را برگزیده اند میدانند نوسانات بازار به علت تغغیر دلار باعث افزایش قیمت کراتین کادیوو اصل شده است البته با توجه کارایی این مارک مواد کراتین مو میتوان درک کرد به هرحال برای مو نمیتوان از هر مارک کراتینه مو استفاده کرد.

 

معرفی مارک جایگزین برای مواد کراتین کادیو اصل چیست؟

در صورتی که شما عزیزان مواد کراتین کادیو اصل را نتوانستید تهیه نمایید مشکل نیست میتوانید از مارک های استفاده کنید با همان کیفیت مارکهای همچون مکس 2 که حاوی تکه های قهوه است و بدون بو و بدون گاز میباشد .

کراتینه مکس 2 

استفاده از ماسک مو و یا شامپو کراتینه آیا الزامی دارد؟

خب نکته مهم پس از کراتینه کردن مو ماندگاری مو میباشد یعنی شما عزیزان وقتی موهایتان را کراتینه میکنید و از حالت خشنی و زبری به حالتی درخشان و نرم تبدیل میکنید نیاز دارید تا مدت 6 الی 8 ماه حداقل مواد کراتینه بر روی موهای شما ماندگار باشد پس حتما باید موهای خود را با شامپو کراتینه بشویید و از ماسک مو کراتینه استفاده نمایید البته مارک های بسیاری از شامپو کراتینه و ماسک مو کراتینه مو در بازار موجود میباشد که لازم است با دقت فروان از بهترین مارک برای موهای خود انتخاب نمایید.

 ماسک مو

ویژگیهای مواد کراتین کادیوو اصل چیست؟

مواد کراتینه کادیوو اصل دارای قابلیت بیش از 85٪ صافی و بیش از 95٪ قدرت احیا میباشد که این عدد با توجه به مارک های کراتینه در بازار قابل تحسین است هرچند مواد کراتینه با مارک های دیگر هم وجود دارند که به راحتی میتوان جایگزین کرد.لازم به ذکر ماندگاری بالا مواد کراتینه مو از نکات بسیار مهم در انتخاب مارک مورد نظر میباشد.برای سال 2020 چندین محصول کراتینه معرفی شده که کادیوو یکی از بهترین مارک های کراتینه عالی شناخته شده است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما