روش کراتینه کردن مو در سریع ترین زمان ممکن

کراتینه مو روشی جهت احیا و بازیابی موهای آسیب دیده ناشی از عوامل طبیعی و شیمیایی مانند انواع رنگ مو تعریف شده است. امروزه روش کراتینه کردن مو و مدت زمان انجام آن به صورت تخصصی اهمیت ویژه ای دارد. بنابراین لازم است که با انواع شیوه های انجام آن، فواید کراتینه مو و هم چنین نرخ و قیمت روز این روش آشنایی کامل داشته باشید. روغن زیتون، جوجوبا، آلوورا و آکوا چهار ماده اولیه کاملاً طبیعی و ارگانیک به کار رفته در ترکیب انواع مواد کراتینه مو هستند. البته توجه داشته باشید که درجات کیفی مواد کراتینه تحت تاثیر درصد ترکیبات اولیه می تواند تفاوت چشمگیری داشته باشد.

روش کراتینه کردن مو در سریع ترین زمان ممکن

کراتینه کردن مو در اسرع زمان

کراتینه کردن مو در اسرع زمانکراتینه کردن مو همان احیا و صاف کردن انواع مو آسیب دیده یا فر است. تمام افراد ائم از خانم ها و آقایان جهت داشتن موهای لخت و نرم در مدت زمان طولانی بین سه تا شش ماه می توانند از این روش بهره ببرند. گفتنی است که کراتین مایع ترکیبی از مواد طبیعی و شیمیایی می باشد که حجم مصرفی آن برای انواع مو بسته به خشکی و خشنی آن متفاوت خواهد بود.

صاف کردن مو با مواد کراتینه همواره بهترین و سریع ترین روش داشتن موهای لخت و نرم می باشد. البته توجه کنید که نتیجه نهایی در تا حد زیادی تحت تاثیر نوع مواد کراتینه، جنس مو، کیفیت مواد و هم چنین نوع و روش کراتینه کردن مو متفاوت خواهد بود.

شیوه های مختلف کراتینه کردن مو در کشور

شیوه های مختلف کراتینه کردن مو در کشوردر کشور ما این روش احیاء و صاف کردن مو به ویژه در بین خانم های جوان و کسانی که موهای خود را دکلره یا فر کرده اند، بسیار پرطرفدار است. باید اشاره نمود که در آرایشگاه ها اغلب از دو روش کلی برای کراتینه و صافی مو استفاده می کنند که عبارت است از:

  1. کراتینه احیا کننده مو
  2. کراتینه صافی مو (کراتینه برزیلی)

البته در یک تقسیم بندی دیگر، دو روش کراتینه مو سرد و گرم را می توان معرفی نمود که در روش اول بر خلاف کراتینه گرم نیاز به اتو کشیدن موها وجود ندارد. کراتینه مو با ژلاتین نیز از جمله روش های آسان و طبیعی است که در خانه نیز می توان انجام داد.

خرید مواد کراتینه مو به قیمت درب کارخانه در کشور

خرید مواد کراتینه مو به قیمت درب کارخانه در کشورتهیه مواد کراتینه به قیمت درب کارخانه و با قیمت ارزان و به صورت عمده با روش های متفاوتی امکان پذیر است. همانطور که می دانید سالن های آرایشی بزرگترین خریداران این محصول به شمار می روند. از سوی دیگر حجم قابل توجه ای از مواد کراتینه موجود در بازار نمونه های وارداتی را شامل می شوند. برخی از سالن های آرایشی به صورت مستقیم اقدام به خرید این مواد از شرکت های وارد کننده می کنند که معمولاً مقرون به صرفه تر خواهد بود.

قيمت كراتينه كردن مو بسته به کیفیت و نوع مواد متفاوت است. کراتینه های تولید شده در داخل به مراتب ارزان تر از نمونه های وارداتی بوده و تهیه آنها از فروشگاه های لوازم آرایشی و داروخانه ها امکان پذیر می باشد. توجه کنید که خرید مواد کراتینه مو با برندهای معتبر تنها از طریق نمایندگی های مجاز فروش امکان پذیر است.

البته به عنوان خریدار عمده، استعلام قیمت از دفاتر فروش کارخانه، نمایندگان پخش و تامین کنندگان اولیه بهترین گزینه های پیش رو جهت کسب حاشیه سود بالا برای شما خواهند بود.

تفاوت های انواع کراتینه مو در چیست؟

تفاوت های انواع کراتینه مو در چیست؟در بالا به چند نوع از پرطرفدارترین روش های کراتینه مو در سالن های آرایشی و خانه اشاره نمودیم. تفاوت اصلی کراتینه کردن مو در خانه نسبت به سالن ها آرایشی مدت زمان نتیجه کار می باشد. اگر در خانه و با مواد کاملاً ارگانیک این کار را انجام دهید نهایتاً یک تا دو هفته موهای شما لخت و صاف باقی خواهد ماند.

این در حالی است که نتیجه و ماندگاری کراتینه مو در آرایشگاه بین شش ماه تا یک سال می تواند متغیر باشد. مدت زمان صافی مو در کراتینه بستگی به میزان آسیب موهای شما، کیفیت مواد و نحوه انجام کار دارد. امروزه کراتینه کردن مو در بین آقایان نیز رونق دارد که برای دیدن آموزش کراتینه مو مردانه در خانه می توانید به سایت های آموزشی مراجعه کنید. البته کارشناسان حرفه ای نیز می توانند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما