قیمت فروش مواد کراتین مو اورجینال

قیمت مواد کراتین مو معمولا به عوامل متعددی مربوط است. با این حساب شما می توانید برای خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه از طریق همین سایت اقدام نمایید.

 

انواع مواد کراتین مو بدون سولفات

انواع مواد کراتین مو بدون سولفات
کراتین گلوبال

 

مو از جمله مواردی است که نقش بسیار مهمی در زیبایی و اعتماد به نفس شما خواهد داشت. از آنجایی که زیبایی یک حس درونی بوده که تمام افراد به صورت طبیعی و ذاتی به دنبال آن هستند.

کراتینه کردن مو نیز یکی از راهکارهایی است که با استفاده از آن می توانید موهای صاف و یکدستی داشته باشید و به ترمیم موهای آسیب دیده خود نیز بپردازید. در واقع کراتین یکی از پروتئین های طبیعی بوده که به صورت طبیعی در بدن ما تولید می شود. این ماده ارزشمند با نفوذ به ساقه مو سبب احیا و رفع خشکی موها خواهد شد. به صورت کلی می توان انواع کراتینه کردن مو را به شرح زیر بیان کرد.

  • کراتین احیا کننده؛ این نوع کراتینه فقط موهای آسیب دیده ناشی از رنگ کردن موها را ترمیم می کند.
  • کراتین برزیلی یا صافی؛ در این نوع از کراتینه کردن علاوه بر ترمیم موها به رفع پیچ خوردگی موها نیز کمک زیادی خواهد شد.

برخی از انواع شامپوها و موادی که برای کراتینه کردن مو استفاده می شود، دارای سولفات و کلراید بوده که سبب می شود کراتین طبیعی مو نیز از بین برود. در واقع شما با استفاده از محصولاتی که فاقد سولفات هستند، می توان به موهای ابریشمی و نرمی دست پیدا کنید. به صورت کلی می توان گفت شامپوهایی که بعد از کراتینه کردن مو استفاده می کنید با ید به گونه ای باشند که در اینجا به صورت مختصر به آنها اشاره خواهد شد.

  • این محصولات باید ملایم بوده و فاقد مواد پاک کننده باشند.
  • میزان سولفات در آنها نیز بسیار پایین باشد.

در واقع سولفات ترکیبی است که به خوبی کف کرده و قدرت پاک کنندگی بسیار زیادی دارند. در بسیاری از شامپوها معمولا درصد بالایی از آنها را همین مواد تشکیل دهند. معمولا استفاده از مواد کراتینه بدون سولفات می تواند برای زیبایی و سلامت موی شما بسیار مفید باشد. در واقع سولفات سبب از بین رفتن مقاومت موهای تان خواهد شد.

قیمت خرید مواد کراتین مو آلمانی

قیمت خرید مواد کراتین مو آلمانی فروش مواد کراتین توسط فروشگاه های معتبر یا داروخانه ها صورت می گیرد. قیمت خرید کراتین مو آلمانی نیز به عوامل مختلفی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت آن به همراه نوع بسته بندی اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما